Årets utställare!


Optikmässan vill gärna motivera och inspirera våra utställare att skapa innovativa montrar med budskap som sticker ut och väcker känslor. Montern bör också stödja målet att få till bra kundmöten och generera goda affärer för alla parter. Naturligtvis ska montern också spegla den varumärkesimage som eftersträvas. Stor eller liten, internationell eller lokal - det har inte någon betydelse. Vi vill premiera tänket och engagemanget bakom, oavsett vilka resurser man har.

Det här kommer juryn att titta på:

- Om budskapet man vill få fram är tydligt innan man kommer in i montern
- Personalens bemötande
- Om montern sticker ut och syns
- Hur besökaren minns utställaren efter besöket
- Om man har roligt i montern

När och var delas det ut?

Utmärkelsen delas ut under minglet på torsdagen den 27 augusti. Juryn kommer att bestå av en kombination av branschfolk och mässexperter.
 
Ingen föranmälan krävs. Alla utställare är med.
 

2019 års vinnare!

2019 års vinnare blev Cooper Vision med motiveringen:
 
Med ett genomtänkt koncept byggt på ett strategiskt budskap, kittlas besökarens känslor i en inbjudande och hållbar miljö.