För att inspirera dig att utveckla din butik introducerar vi nu ett helt unikt koncept med flera partners. 


I samarbete med KOM Visual Merchandising Agency, Mässbolaget, Lightconcept och Hans boodt Mannequins skapar vi en helt ny upplevelseplats för både besökare och utställare. Inne på Future Storebox får du en upplevelseresa genom 4 olika stilkoncept.

Katrine Wallberg från KOM Agency är projektledare för Optikmässans nya projekt och säger så här om Future Storebox.

Ta kontroll över kundupplevelsen och dessutom se till att alla upplevelser linjerar med den känsla du vill förmedla, så skapas ett värde som kan bli långt högre än vad dina produkter och tjänster förmår skapa.

”Den nya detaljhandeln kräver exceptionell kundupplevelse och en fullständig förståelse för hur varje målgrupps köpprocess fungerar.”

Vi tar med dig på en upplevelseresa genom 4 olika stilkoncept. Alla viktiga funktioner i ditt butikskoncept och i fasad - Hur kan du utveckla dem och samtidigt förstärka dina kärnvärden?

Projektledare: Katrine Wallberg från KOM Agency